Zoek MDM

Bulletin

ADD-besturingssysteem van de Toyota Hilux 2011

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #36291 door handmatig-mechanisch
ADD-besturingssysteem van de Toyota Hilux 2011. Gepubliceerd door manual-mecanica.
Als ik de vierwielaandrijving inschakel in de H4- of L4-stand, wordt het voorste differentieel niet geactiveerd en gaat het controlelampje voor de vierwielaandrijving op het dashboard niet branden. Heeft iemand een schema van het systeem in PDF-formaat dat hij of zij mij zou kunnen toesturen? Het onderdeelnummer van de actuator is 41400-35031 en het voertuig is een Toyota Hilux uit 2011. Alvast bedankt!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #36541 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: ADD Control System van de Toyota Hilux 2011
U moet ervoor zorgen dat er geen water in de motor van het voordifferentieel zit, wat hoogstwaarschijnlijk het geval is. Controleer de motorconnector om te zien of de draden gebroken zijn;
soms raken deze draden aan elkaar vastgeklemd voor de motorbehuizing. Deze draden zijn verbonden met de draden van de dynamo.
Verwijder het dashboardkastje aan de passagierszijde; daarachter bevindt zich de 4WD-regeleenheid. Zet het contact uit, activeer het H4-lampje en zet het contact vervolgens weer aan. In de 4WD-regeleenheid zou u een klikkend geluid moeten horen, zoals van een intern relais. Als dat het geval is, werkt de regeleenheid correct. Controleer de draden en de motor op waterschade. Laat het me weten als u nog vragen hebt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.