Zoek MDM

Bulletin

Remlicht defect

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 4 weken geleden #36143 door handmatig-mechanisch
Remlichtstoring Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Hyundai Coupé 1.6 FX uit 1998 en het blijkt dat de remlichten perfect werken als ik de parkeerlichten niet aanzet. Als ik rem, gaan het kilometertellerlampje en andere dingen branden (iets waarvan ik niet weet of het normaal is), maar als ik de normale verlichting aanzet om mezelf 's nachts te zien, gaan de remlichten tegelijk met de achterlichten branden. Wat zou dit kunnen zijn?
Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 4 weken geleden #36145 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Remlicht defect
Hallo, controleer of je onlangs een lamp hebt vervangen en zorg ervoor dat het de juiste is. Als het de juiste is, is er waarschijnlijk een probleem met de aarding.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 4 weken geleden #36154 door handmatig-mechanisch
Vriend, er ontbreekt een aardingsdraad. Controleer of er draden zijn doorgesneden. Dat is mij een keer overkomen. Het zou een slechte aarding kunnen zijn. Demonteer het achterlicht en controleer of er draden zijn gebroken of aardingen die hun functie niet vervullen. Roest, enz.

Groeten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 4 weken geleden #36179 door handmatig-mechanisch
Zoals ze je al vertelden, is het normaal dat er geen aarding is. Maar daarvoor hoef je geen kabels te zoeken, soldeer een kabel aan de aardingsplaat van het achterlicht, een nieuwe en bevestig het andere uiteinde aan een aardingsbout en klaar is Kees. Het gebeurt vaak, het is niets bijzonders. En om je andere vraag te beantwoorden: als je alleen op de rem trapt, zou het achterlicht moeten gaan branden. Als er nog andere lampen gaan branden, is dat niet meer normaal.