met een tester moet je de continuïteit testen. (ik ben niet zo'n expert op het gebied van elektriciteit, maar ik zeg je dat je dat met gezond verstand kunt doen) er is ook een manier om het verbruik te meten als deze methode niet voor jou werkt, dan is het op een andere gelegenheid nuttig...
doe de multimetertester in ampère, ik denk dat het in de ampère zit die van één ampère komt (20A). Maak dan een jumper tussen de negatieve accupolen en de negatieve aardingskabelpolen en meet... het moet minder dan één ampère zijn... 0,xx (minimumverbruik) als het meer dan één ampère is (1,xx) of gelijk is aan 1 dan heb je een verbruik... het kan worden gegenereerd door een gesmolten kabel, slechte aarding kortsluiting etc. wat ons bijvoorbeeld een elektrisch probleem kan opleveren als dat van jou... als het dan meer dan één of gelijk is aan één markeert, ga je in de zekeringkast zekering voor zekering verwijderen. Haal hem eruit en plaats hem er weer in. Als je een verandering ziet bij het verwijderen van een zekering, dan zit het probleem in dat circuit... Ik hoop dat deze informatie nuttig voor je is... of voor andere mensen die op het forum langskomen... als ik iets verkeerd heb uitgelegd, corrigeer me dan alsjeblieft.
Met vriendelijke groet, ik hoop dat het is opgelost.