Zoek MDM

Bulletin

Kia Carnibal start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #36102 door handmatig-mechanisch
Kia Carnibal start niet Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb een ernstig probleem met een Kia Carnibal CRDI uit 2007 (Cammon Rail diesel). Hij liep en de motor begon na ongeveer 3 minuten te trillen. Hij werd gescand en injector 1 en 4 bleken defect. Vermoedelijk zijn injector 3 gekalibreerd en is er een nieuwe vervangen. Het probleem verergerde, maar de luchtinlaat ontbreekt en de auto start wel, maar dan nog steeds niet. Ik moet de accu meerdere keren opladen en ik ben bang dat de startmotor kapotgaat door al die pogingen (ik kan hem niet slepen omdat het een automaat is). Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alle meningen zijn welkom.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 4 weken geleden #36151 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp : Kia Carnibal start niet
Controleer de compressie... injectiepomp... Ik kan niets anders bedenken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 4 weken geleden #36164 door handmatig-mechanisch
Bedankt Gustavo, het probleem lijkt in de injectoren te zitten. Ik zal je vertellen: "Ik heb ze eruit gehaald en buiten het blok aangesloten, en als ik hem start, spuit hij alleen injector nummer 1 in, en die injector is de enige nieuwe. De andere zouden gekalibreerd moeten zijn."

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 4 weken geleden #36165 door handmatig-mechanisch
Ik geloof eerlijk gezegd niet in het kalibreren van de patches; ze pakken nooit goed uit, en meestal, zoals ze zeggen, "krijg je krassen door vast te zitten". Als het goed uitpakt, is het goed. Maar als er, in een poging om de goedkoopste deal voor de klant te krijgen, iets misgaat, is het een slechte monteur. Als het mogelijk was om ze te vervangen, zouden ze ze allemaal of één voor één vervangen hebben om te testen. Je moet de weerstand van de drie injectoren controleren en die vergelijken met de nieuwe. Als het goed is, meet dan het stroomverbruik. Misschien verbruiken ze te veel ampère, en dat beschermt de uitgangen en stopt de brandstofinjectie.