Zoek MDM

Bulletin

hoe het gasverbruik van een auto te verminderen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #36027 door handmatig-mechanisch
het gasverbruik kunt
Hallo, groeten aan de hele community van monteurs en liefhebbers. Ik heb een vraag en wil graag jullie mening weten:
ik heb iridium bougies, 8mm bougiekabels, een high-flow filter en roterende bladen in de luchtleiding gemonteerd om turbulentie te voorkomen en de lucht met iets meer druk te laten binnendringen. De injectoren zijn ultrasoon gereinigd en er is een ionisator in de brandstofleiding geplaatst. In het begin was hij erg zuinig, maar plotseling niet meer en hij heeft geen foutcodes meer. Wat zou het kunnen zijn of welke storing is er waardoor hij nu meer brandstof verbruikt dan normaal?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #36031 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hoe het brandstofverbruik van een auto te verminderen
Verdorie, mijn vriend, dat is een heel moeilijke vraag om te beantwoorden. Het kan van alles zijn, van de bandenspanning tot de koppelingsplaat, de omgevingstemperatuur, duizenden andere factoren. Om dat te doen, moet je de auto voelen. Een goede indicator is om de bougies te verwijderen en hun kleur te bekijken om een beeld te krijgen van de verbranding, en vervolgens de motorcompressie te meten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #36037 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hoe het brandstofverbruik van een auto te verminderen
dat alles plus de manier van rijden of het type terrein.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #36055 door handmatig-mechanisch
Persoonlijk begin ik altijd met de thermostaat. Vaak verwijderen mensen die, waardoor de motor niet op temperatuur komt of er lang over doet om die te bereiken. Dit beïnvloedt het brandstofverbruik.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 week geleden #36619 door handmatig-mechanisch
Nou, je kunt beginnen met de roterende bladen. Misschien draaien ze niet meer normaal en geloof je niet alles wat ze zeggen. High-flow filters zijn niet nuttig om brandstof te besparen of meer pk's te leveren.