Zoek MDM

Bulletin

Vervanging voorste nokkenas Odissey 2003

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35948 door handmatig-mechanisch
Ik zou jullie hulp op prijs stellen als iemand weet hoe je de voorste wielmoeren van een Honda Odyssey uit 2003 kunt vervangen. De manier waarop ze normaal gesproken bij de meeste auto's worden verwijderd, is niet mogelijk; ze blijven aan de aandrijfas plakken. Moet ik alles demonteren?
Bij voorbaat dank.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35982 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Het vervangen van de voorste nokkenas van de Odissey uit 2003
Pardon, Zavala, maar ik weet niet wat birlo is. Kunt u het ons uitleggen? We helpen u graag.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #36043 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Het vervangen van de voorste nokkenas van de Odissey uit 2003
Bedankt Kikemac. Ik noem wielmoeren de set bouten die de velg en de band bij elkaar houden. Bij sommige auto's zijn ze gemakkelijk te verwijderen en te vervangen; je slaat er gewoon op en er is ruimte om ze eruit te schuiven. In het geval van de Odyssey hebben de voorste moeren geen ruimte om ze te verwijderen. Ik weet niet of het nodig is om de hele naaf met de aandrijfas te demonteren om deze wielmoeren te kunnen vervangen. Met vriendelijke groet en bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #36057 door handmatig-mechanisch
Oké, nu begrijp ik het. Als er aan de achterkant geen ruimte is, moet je de massa demonteren om hem te kunnen verwijderen. Je hebt geen andere keus, bro. Geduld is voldoende. Niets bijzonders, het is moeilijk, maar op den duur veel succes bro.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #36088 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank, Kikemec. Ik wilde er zeker van zijn dat dit de juiste procedure is om ze te wijzigen. Zodra het bevestigd is, zal ik het op deze manier moeten doen.

Met vriendelijke groet en een fijne dag verder.