Bedankt voor deze site,
mijn vraag is hoe ik de waterpomp van een Dodge Stealth kan demonteren. De pomp lijkt erg op die van sommige Voyagers, Cirrus en Mitsubishi Montero. Ze zijn voor de 3000-motor. Het blijkt dat de pomp lekt en het lager voelt erg droog aan. Ik wil hem vervangen, net als de keerring, maar de poelie gaat er blijkbaar alleen onder druk in en de propeller of waaier, ik weet niet of die een soort touw heeft of er onder druk uitkomt. Als er een kameraad is die kennis heeft van het demonteren van pompen, zou ik het met heel mijn ziel op prijs stellen als je me zou kunnen begeleiden. Ik wil de poelie of de waaier niet forceren totdat ik weet of ze een touw hebben of er alleen onder druk ingaan. Het minst belangrijke zou zijn om de pomp naar een plek te brengen waar ze ze kunnen repareren. Maar zoals je kunt begrijpen, is er niet altijd de mogelijkheid om geld te verdienen, en aangezien ik de mogelijkheid heb om bijna alles te demonteren, haha, nou, ik doe het liever zelf, terwijl ik leer hoe ze zijn gerepareerd, alvast bedankt,