Zoek MDM

Bulletin

Krukas zit vast en komt er niet uit

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35903 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Krukas zit vast en komt er niet uit
De meting van de axiale metalen zou overeenkomen met de metingen die bij het slijpen worden uitgevoerd; soms worden de drijfstangen en de werkbanken geslepen, maar niet de axiale.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35904 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Krukas zit vast en komt er niet uit
De informatie die ik heb, is dat het vóór het slijpen 0,25 was, na het slijpen 0,50. Bij de slijper vertelden ze hem dat de axiale lagers nog steeds op 0,25 zaten, dus hij heeft alleen de drijfstang en de metalen delen van het hoofdframe vervangen. En waar het vastzit, zit precies waar de axiale lagers horen, aangezien er aan de uiteinden speling zit bij het bewegen. Ik heb geprobeerd de metalen delen van het hoofdframe te bewegen en ze zijn licht, het is alleen het midden, maar dan strakker (oh mijn God, Heer). Morgen zal ik proberen je kennis toe te passen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35906 door handmatig-mechanisch
Kijk, een tip: verwijder de assen door er aan één kant met iets passends op te slaan. Als ze vastzitten, kost het wat, maar het kan wel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35908 door handmatig-mechanisch
Hector en Kikemec voor jullie hulp.
Het is me eindelijk gelukt om hem eruit te krijgen nadat verschillende mensen het hadden opgegeven. Dankzij vindingrijkheid en een hydraulische krik, hahaha, kwam hij er precies zo uit alsof de assen verkeerd waren geplaatst, en ze draaiden vast. Het is een heel fijne dag, hahaha, en het sneeuwde hier in Frutillar.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35911 door handmatig-mechanisch
Vriend, ik las je probleem. Ik raad je aan de krukas nog eens te controleren, want door druk uit te oefenen met een hydraulische krik had je hem kunnen verdraaien. Juan, ik weet zeker dat hij nog jaren meegaat. Bovendien zijn die motoren eenvoudig, dus je zou geen problemen moeten hebben. Groeten van PMA.