Zoek MDM

Bulletin

Audi 80 16V 2.0 140Cv

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35894 door handmatig-mechanisch
Audi 80 16V 2.0 140Cv Gepubliceerd door manual-mecanica
Kan iemand me vertellen hoe ik de radiator moet verwijderen?
Er lekt water uit en ik kan hem niet koudlassen omdat ik last heb van de ventilatoren.
Ik moet ook weten hoe ik de kofferbak open krijg. Ik heb er hard op gestoten en hij zit vast. Ik heb geprobeerd hem los te wrikken, maar ik krijg de bumper er niet uit omdat de bevestigingsbouten in de kofferbak zitten.
Ik krijg hem al vijf maanden niet open!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 4 weken geleden #36160 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Audi 80 16V 2.0 140Cv
hahaha verdomme laten we eens kijken xd controleer of de radiator een vlinderdraad heeft of zoiets als een afvoer aan de onderkant... als dat niet zo is, moet je de slang van onderen verwijderen om de koelvloeistof af te tappen (er zit een klem op) meestal gebruik je een tang om hem dicht te knijpen en dan komt hij los, ik weet niet of ik mezelf goed heb uitgelegd. als je kunt, gooi hem dan ergens heen zodat je hem kunt terugvinden... als dat niet kan, koop dan een nieuwe... nou, we gaan verder met de moeren of bouten die de radiator aan de carrosserie bevestigen, kijk wat de bevestigingspunten zijn... verwijder dan de plastic behuizing als die er een heeft... demonteer alles en plaats de bouten in de gaten waar ze horen zodat je niet vergeet welke welke is... nou, dat is alles... en ik neem aan dat je een ingang naar de kofferbak moet hebben via de achterbank... zijn ze inklapbaar in jouw model? Ik weet het niet... maar als dat niet zo is, moet je iets doorknippen... als je vouwdeuren hebt, kijk dan wat je blokkeert, zaag het door of haal het uit elkaar

. Groeten...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.