Zoek MDM

Bulletin

Ik heb een Siena S uit 2000 en heb problemen met het water.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35884 door handmatig-mechanisch
Na een paar blokken loopt er water uit de reservetank, maar de temperatuur stijgt niet. Ik heb het al een paar dagen en ik snap er niet veel van omdat ik uit oudere auto's kom. Als iemand me kan helpen, zou dat heel erg helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35885 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb een Siena S uit 2000 en heb waterproblemen.
Hoi Beto, uit wat je zegt, moet de pakking kapot zijn. Misschien was hij oververhit. Je zou oliesporen in de olieopvangtank en emulsie (olie en water) in de motorolie moeten zien. Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35889 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb een Siena S uit 2000 en heb waterproblemen.
Het zou de cilinderkoppakking kunnen zijn, wat het ernstigste probleem zou zijn.
Of er kan gewoon lucht in het koelsysteem zitten.
Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35907 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor de reacties. Gisteren heb ik de stoute schoenen aangetrokken en de thermostaat gedemonteerd, en die was leeg. Ik heb hem vervangen en het is een stuk beter geworden. Er lekte een beetje water, maar er zat lucht in het circuit. Ik voel het in de kachel die in de cabine aanstaat. Ik heb het water en de olie gecontroleerd, en die lijken niet vuil, dus ik sluit de pakking voorlopig uit. Wat ik niet weet, is hoe ik het water moet ontluchten, want ik heb alleen een ontluchter op de radiator gevonden, maar de kachel zit hoger. Ik zou graag wat hulp krijgen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35942 door handmatig-mechanisch
Bij het bijvullen van koelvloeistof moet de ventilatie open staan, zodat er geen lucht meer in zit.