Zoek MDM

Bulletin

versnelt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35827 door handmatig-mechanisch
Het versnelt Geplaatst door manual-mecanica
:kwaadaardig: Hallo, ik heb een probleem met mijn Ford Taurus uit '96. Na dertig kilometer accelereert hij 15 seconden. Normaal gesproken druk ik dan het gaspedaal in en herhaalt hij hetzelfde. Ik laat het gaspedaal los en accelereer nog eens 15 seconden, enzovoort. Waar begin ik? Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35842 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: het versnelt
Hallo jongens, ik zou zeggen dat je begint met de gaskabel, voor degenen die niet roestig zijn van binnen, en controleer op vacuümlekken, dat wil zeggen losgekoppelde slangen van en naar het inlaatspruitstuk. Ik raad aan om carburateurreiniger in spuitbusvorm te gebruiken om een vacuümlek te vinden. Breng het beetje bij beetje aan op de verschillende punten van het spruitstuk en als je merkt dat de motor sneller accelereert, is dat het lekpunt. Breng het tijdens de vacuümtest ook aan op de o-ringen van de injectoren, want die breken soms door te droogte. Ik hoop dat het helpt. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35975 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: het versnelt
Groeten, Electro. Alvast hartelijk dank. Ik heb tot nu toe niet veel tijd gehad om de pagina te bekijken. Ik ga mijn auto controleren waar je het me vertelt. Ik laat het je weten. Nogmaals groeten.