Zoek MDM

Bulletin

Ford Explorer

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #35745 door handmatig-mechanisch
Ford Explorer Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik heb een probleem, ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik ben monteur en ik repareer een Ford Explorer met een 4.0-motor met stoterstangen. Ik weet niet hoe de nokkenassynchronisatie werkt. In de handleiding staat dat er een speciaal gereedschap nodig is om deze uit te lijnen. Ik weet niet of iemand me kan vertellen waar ik dat gereedschap kan krijgen of hoe ik de synchronisatie moet uitlijnen, want als ik hem niet goed monteer, start de auto niet. Alvast bedankt en ik hoop dat iemand me kan helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #35801 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Explorer
Hallo. Dat gereedschap waar je het over hebt, is bedoeld om de assen te blokkeren bij het installeren van de kettingspanner. Het zou voldoende zijn om een manier te vinden om ze met een ander mechanisme te blokkeren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #35813 door handmatig-mechanisch