Zoek MDM

Bulletin

Seat Cordoba 1989

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35664 door handmatig-mechanisch
Seat Cordoba 1989 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb jullie hulp nodig.
Ik heb een Seat Cordoba uit 1989. Een paar dagen geleden begon hij dit probleem te krijgen:
op elk moment, hoe hard ik ook rijd, valt hij plotseling uit, alsof hij geen brandstof meer heeft.
Ik heb wel stroom, maar hij start pas na ongeveer 10 minuten weer op. Soms herhaalt het probleem zich na een paar minuten en heb ik geen andere keuze dan te wachten.
Eerst dacht ik dat het de brandstofpomp was; ik heb die vervangen, maar niets. Ik heb ook de relais van de brandstofpomp en de carburateur vervangen, maar niets.
Ik heb de elektronische bobine ongeveer 4 maanden geleden vervangen, dus ik sluit dat voorlopig uit. Wat denken jullie?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35712 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Seat Cordoba 1989
Het lijkt erop dat je alles hebt vervangen. Heb je het contactslot van je auto gecontroleerd en ervoor gezorgd dat het niet beschadigd is? Ik kan je uit ervaring vertellen. Een paar dagen geleden kwam er een auto bij de garage en ze hebben alles gedaan, behalve dat. Probeer de sleutel te verplaatsen en kijk of je geen slechte contacten in het contactslot kunt vinden. Met vriendelijke groet. En veel succes met je probleem.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35719 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank voor je reactie, Joseserrato. Denk je dat dat het probleem is? Ik vraag het omdat het onverklaarbare is dat hij niet start, maar als ik 10 of 15 minuten wacht, start hij wel... het is alsof hij moet wachten tot iets "afkoelt".
En, en sorry voor de vraag, waar zit het contactslot?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35742 door handmatig-mechanisch
Zoals ik al zei, het kan zijn dat je bijna alles hebt veranderd. Is je auto al elektronisch? De contactsleutel gaat precies onder de plek waar je je sleutel insteekt om je auto te starten, de cilindersleutel gaat eronder en dan de sleutelhanger. Het kost tussen de 50 en 100 Mexicaanse pesos. Probeer je auto te starten terwijl hij aan staat. Verplaats de sleutel of de sleutel en probeer een slecht contact te vinden. Als hij uitgaat, ligt het aan de sleutelhanger of de cilinder. Probeer het daar. Zo niet, kies dan een elektrische.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 4 weken geleden #36161 door handmatig-mechanisch
Hmmm, als je de spoel hebt vervangen, controleer dan of de aarde is aangesloten. Als die aarde niet is aangesloten, zal de spoel weer doorbranden en weer oververhit raken. De hete spoel werkt dan niet.