Zoek MDM

Bulletin

Het verwijderen van de voorstoel van een SCENIC

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 1 maand geleden #3611 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Voorstoel van een SCENIC verwijderen
Hallo:
Ik ben eindelijk naar de winkel gegaan en ze verzekerden me dat het alarm zou blijven werken als ik de stoelkabel loskoppelde, en dat ik het gereedschap nodig had om het te resetten.
Hartelijk dank voor alle reacties en tot de volgende keer.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 1 maand geleden #3618 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Voorstoel van een SCENIC verwijderen
Kijk hoeveel het kost om een busje te huren en hoeveel het kost om de regeleenheid te resetten. Kijk welke het goedkoopst is en beslis zelf. Een bescheiden mening. Groeten, Alfredo.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden - 15 jaar en 10 maanden geleden #9824 door handmatig-mechanisch
Hallo, hoeveel kost het meestal om de intrekbare veiligheidsgordel van de voorstoel te resetten
? Ik heb onlangs een kleine botsing gehad en de gesp van de passagiersstoel is zonder dat er iemand bij was, gesprongen, maar die van mij niet. Ik wil proberen er een tweedehands te kopen om te kijken of er een probleem is. Het was alleen de gordelspanner. Ik wil ook weten of die vervangen moet worden. De airbagcalculator of de gordelcalculator, welke is er gesprongen en waar vind ik die calculator?
Bedankt.
Laatste editie: 15 jaar 10 maanden geleden door .