Zoek MDM

Bulletin

Jeep Cherokee Classic start maar slaat niet aan

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35698 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Klassieke Jeep Cherokee start maar slaat niet aan
Bedankt voor de informatie. Ik ga alle zekeringen op het dashboard van de auto controleren, inclusief de bijbehorende relais. Daarna stuur ik de vervangende zekeringen op.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35699 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Klassieke Jeep Cherokee start maar slaat niet aan
*De eerste stap is om te kijken of de ECU het systeem controleert.
*Ten tweede, probeer een bougie in een dop om te zien of er een vonk is.
*Ten derde, werkt de pomp? Welke druk levert hij?
*Ten vierde, ga er met een scanner naar binnen
. *En download naar mijn mening de handleiding van je auto; die is zeer compleet en kan je veel helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35702 door handmatig-mechanisch
Oké, ik zeg je, die bobine testen ze, en waar de verdeler in zit, zit een sensor, een opnemer die hem ook test, maar je moet weten hoe je hem in dezelfde positie moet plaatsen, anders gaat hij nooit aan. De fout van deze auto ligt echter vooral bij de krukassensor, ook wel bekend als vliegtuigsensor, en de opnemer die je eerder noemde. Die twee zijn de eerste die je moet testen. Controleer dan de bobine. Als die goed is, controleer dan de zekeringen en of het motorstoringslampje gaat branden als de schakelaar wordt omgedraaid. Als dit allemaal goed is, moet je weten of de ECU goed is. Plaats dan een scanner. Als de scanner geen sensor weergeeft, is je probleem een kabel, relais of zekering. Maar als je dat ziet bij het aansluiten, geeft dat aan dat er geen verbinding wordt gemaakt met het voertuig. De computer is defect.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35750 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor je reactie. Ik heb alle zekeringen gecontroleerd, zowel die naast de motor als die aan de passagierszijde. Die zijn in orde. Ik heb het ASD-relais gecontroleerd en dat werkt ook, net als de bedrading naar alle sensoren en injectoren. Ik bedoel, als ik de truck probeer te starten, hoor ik een explosie (pom) door het gasklephuis en de uitlaat was zo luid dat de buren er bang van werden. Toen ze naar de uitlaat keken, sprong die. Ik wil melden dat toen ik de regelaar en de brandstofpomp verving, de auto startte met een storing, maar daarna uitviel en nu nog steeds niet start. Ik zou je hulp op prijs stellen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35845 door handmatig-mechanisch
Broeder, de oplossing komt uit de auto zelf. Heb je hem gescand? Het is zo simpel als hem drie keer aanzetten en het aantal knipperingen tellen. Er kwam niets uit. Geef me wat informatie als je het al gedaan hebt, zodat ik erover na kan denken. Wat denk je?