Zoek MDM

Bulletin

LANOS 1.6 PROBLEMEN (DAEWOO)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #35578 door handmatig-mechanisch
LANOS 1.6 (DAEWOO) PROBLEMEN Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, allereerst wil ik graag wat hulp. Het probleem is dat wanneer ik gas geef (het gaspedaal volledig indruk), er witte rook uit de uitlaat komt en er vervolgens meestal een bougie doorbrandt. Ik heb ook gemerkt dat de gasklep volloopt met olie. Ik hoop dat iemand kan uitleggen waarom dit gebeurt en hoe ik het kan oplossen. Oh, ik ben vergeten te vermelden dat de motor onlangs gereviseerd is en de cilinderkop gerepareerd. Voor de zekerheid heb ik de cilinderkop nog eens gedemonteerd en gecontroleerd, en alles lijkt in orde.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #35579 door handmatig-mechanisch
Handmatig-mechanisch antwoord op het onderwerp : Problemen met LANOS 1.6 (DAEWOO)
Goこんばんは, vriend. Ik zeg je, het zijn de klepstangafdichtingen. Als je een Sabo-motor installeert, zoek ze dan op; ze moeten 5,5 of 6 mm zijn. Ze zitten in de cilinder waar de bougie nat wordt, en logischerwijs zou er rook uit de cilinders moeten komen als er olie in zit, hehehehe. Succes, laat me weten hoe het gaat

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #35580 door handmatig-mechanisch
Handmatig-mechanisch antwoord op het onderwerp : Problemen met LANOS 1.6 (DAEWOO)
Het is natuurlijk belangrijk om te weten dat je de zuigerveren niet te ver naar voren op de zuiger had moeten plaatsen, of dat je de opening te ver open hebt gelaten. Laat het me weten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #35581 door handmatig-mechanisch
Broer, ik heb de camera alweer naar beneden gericht om te kijken wat er mis was. Ik vermoedde dat het aan de banden lag, maar die waren perfect... daarom snap ik het niet... Ik weet het niet, maar het doet me denken aan de (CTS). Ik ben benieuwd wat jij daarvan vindt...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #35584 door handmatig-mechanisch
Witte rook duidt op water in de verbrandingskamer. Als dit het probleem is, zou het koelvloeistofniveau in de radiator moeten dalen zonder dat er externe lekkages zijn. Controleer het koelvloeistofniveau; als dit het geval is, dan is er een probleem met de cilinderkop of de koppakking. Daewoo-motoren staan ​​erom bekend dat ze problemen met de cilinderkop hebben.