Zoek MDM

Bulletin

Een andere manier om AT van Platina Nissan te vullen?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden - 13 jaar 1 maand geleden #35553 door handmatig-mechanisch
Een andere manier om de Nissan Platinum AT te vullen? Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo.
Ik wil de automatische transmissie van een Nissan Platina bijvullen. Ik ken de verschillende manieren om een automatische transmissie bij te vullen al, maar deze auto's zijn ingewikkeld en klein, en ik zou graag willen dat iemand me specifieke informatie over deze transmissie kan geven.
Blijkbaar zit er een plug bovenop, naast waar de schakelkabel op aangesloten is (die ik al heb gevonden en vermeld in een handleiding die ik hier heb gevonden). Het probleem is dat deze onder de kabel zit en ik hem moet verwijderen om de plug te verwijderen. Ik zag dat er vlak naast de schakelkabel ook een soort flexibele plastic slang (zoals een nivelleerslang) zit met een plug die gemakkelijk te verwijderen is. Deze is ook aangesloten op de automatische transmissie en lijkt olievlekken te bevatten. Ik kan nergens in de servicehandleiding iets over deze slang vinden, maar ik neem aan dat hij ook dient om de transmissie bij te vullen. Kan iemand mijn twijfels wegnemen of deze slang gebruikt kan worden om de transmissie bij te vullen of dat ik alleen de dop onder de schakelkabel moet verwijderen?
Laatst bewerkt: 13 jaar 1 maand geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.