Zoek MDM

Bulletin

:( zelfremmend ??? ze hebben me voor de gek gehouden ???

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35534 door handmatig-mechanisch
:) Hallo allemaal, dit is mijn situatie:

Auto: Stratus RT semi-automaat uit 2001, met schijfremmen op alle vier de wielen en geen ABS.

Probleem: Hij blijft hangen (komt volledig tot stilstand) en het rempedaal blijft helemaal ingedrukt. Hoe hard ik ook gas geef, hij beweegt niet vooruit of achteruit.

Wat is er gebeurd? Voordat het probleem zich voordeed, waren de remblokken achter vervangen, de hoofdremcilinder gespoeld, de remvloeistof ververst en het rempedaal ontlucht.

Wat heb ik gedaan? Ik laat hem een paar uur afkoelen zodat hij een beetje los kan gaan (dat is eigenlijk de reden waarom ik hem niet eens meer op mijn stalen ros laat rijden. : (

Observatie : als hij de hele nacht stil heeft gestaan, start en remt hij de volgende dag goed , maar nadat hij zijn normale temperatuur heeft bereikt (10 minuten na het aanzetten of het gebruiken van de rem), stopt hij volledig.

"Zou het de pomp, de controleur, de booster, de remblokken kunnen zijn???" Ik heb geen idee...:gek:

help alsjeblieft?!!! help alsjeblieft?!!! help alsjeblieft?!!! help alsjeblieft?!!! DANK U WEL.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35566 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: : (automatisch remmen??? ze hebben me voor de gek gehouden???
Hallo vriend, controleer of de rembekrachtigingsstang niet constant de rempomp aanraakt. Er zou een lampje moeten branden. Groeten. :)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.