Zoek MDM

Bulletin

Probleem met Peugeot Boxer

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 4 maanden geleden #3552 door handmatig-mechanisch
Probleem met Peugeot Boxer Geplaatst door manual-mecanica
Geachte heer, collega's of partners, in de hoop op een goede ontvangst leg ik mijn probleem voor. Het blijkt dat ik een Peugeot Boxer 1.9 uit 2001 heb die om te starten een code leest die de sleutel via een antenne heeft en die naar een module onder de stuurkolom gaat. Het probleem is dat de sleutel verloren is en dat de motor niet kan starten. Ik zou graag willen weten wat ik hieraan kan doen. Ik heb de motor wel aan de praat gekregen door de contactplaat te verwisselen, maar hij start niet omdat de computer de code van de sleutel niet leest. Weet iemand welke signalen de motor niet krijgt, zodat hij niet kan starten? Kan ik deze signalen extern ingrijpen en de motor wel starten? Alle reacties worden zeer op prijs gesteld. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 4 maanden geleden #3554 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met Peugeot Boxer
HALLO VRIEND,

UW PEUGEOT IS UITGERUST MET EEN IMMOBILISATOR (ANTIDIEFSTAL). WAT U MOET DOEN IS EEN VIRJE PALETTE KOPEN BIJ EEN DEALER, HIERBIJ DE SLEUTEL LATEN MAKEN EN DE DEALER DEZE VOOR U LATEN PROGRAMMEREN.
WAT IK DEED MET EEN CHEVROLET CHEVI, IK HEB EEN MODULE VERWIJDERD DIE ACHTER DE INJECTIEPOMP ZIT EN IK HEB DIRECT CURRENT NAAR DE PARADOR GESTUURD EN DAAR GING HET KAPOT.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 4 maanden geleden #3570 door handmatig-mechanisch
U moet over een beveiligingscode van vier of vijf cijfers beschikken (een kaart) en met die code kunt u de auto starten door de noodprocedure te volgen die u in de handleiding van de eigenaar kunt vinden. Anders moet u naar een dealer of een werkplaats die over het apparaat of de computer beschikt om de auto te starten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #14155 door handmatig-mechanisch
Mij is hetzelfde overkomen, de enige oplossing is: eerst het plaatwerk verwijderen en een sleutel laten maken, dan de injectiepomp verwijderen en de vergrendelingsmodule verwijderen die met twee torxschroeven aan het uiteinde van de pomp vastzit waar een stekker met drie pinnen op zit, één van de kabels doorknippen die naar de pomp gaat, dan alles weer in elkaar zetten en dat is het, dat is het < het werkte perfect voor mij