Zoek MDM

Bulletin

Lumina 3.1 mod 95 schakelt uit na 1,5 min.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #35479 door handmatig-mechanisch
Lumina 3.1 Mod 95 schakelt na 1,5 minuut uit. Geplaatst door manual-mecanica
Goedemorgen:

ik heb een enorm probleem dat ik nog steeds niet heb kunnen oplossen. Mijn Chevrolet Lumina 3.1 uit 1995 zit op slot. De auto start zonder problemen, maar na ongeveer 1 minuut en 30 seconden begint hij te hoesten en slaat hij af. Ik hoor hem lucht zuigen. Als ik hem direct probeer te starten, start hij zonder problemen, maar de eerder genoemde tijd verstrijkt en de storing treedt op.

Iemand vertelde me dat het een kwestie van herprogrammeren was en dat ik de originele sleutel nodig had, maar die ik niet meer heb.

Ik hoop dat iemand me kan helpen. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #35487 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Lumina 3.1 mod 95 schakelt uit na 1,5 min.
Sorry, ik heb belangrijke opmerkingen weggelaten. De oliepomp, zuigerveren, drijfstang en hoofdlagers van de auto zijn vervangen. Het was voorheen niet kapot. Zou het een probleem met de kalibratie van het vizier of iets dergelijks kunnen zijn?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #35507 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Lumina 3.1 mod 95 schakelt uit na 1,5 min.
Hallo, kijk naar vacuümslangen (MAP) en ook naar de Hiace-connector.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #35509 door handmatig-mechanisch
Oké, de slangen zijn prima, de sensoren en kleppen zijn in perfecte staat, zelfs de DYS- of DIS-module is prima... ik zit op een dood spoor. :kneep:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #35537 door handmatig-mechanisch
Goedenavond < Ik vraag,,, als je hem aanzet en op het moment dat hij aangaat, kun je hem dan aanhouden met een spray waar de motor lucht aanzuigt? En als dat zo is, dan is het probleem de sleutel, want de sleutel heeft de chip om hem aan te zetten, als je de sleutel niet hebt, heeft de sleutelschakelaar een aantal witte draden omwikkeld met oranje, koop weerstanden van verschillende groottes en knip ze door en overbrug ze één voor één totdat hij aangaat en dat is alles, heb je nog vragen, dit is mijn