Zoek MDM

Bulletin

Hyundai Santa Fe 2007 V6 3.3 AWD

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35418 door handmatig-mechanisch
Hyundai Santa Fe 2007 V6 3.3 AWD Geplaatst door manual-mecanica
Hallo! Ik heb net een Hyundai Santa Fe AWD Limited uit 2007 gekocht, Amerikaanse uitvoering. Het dashboard geeft aan dat de kilometerstand 100.000 km is, maar ik realiseerde me dat deze kilometerstand is aangepast en dat er in werkelijkheid 174.000 km op staat. Ondanks dat hij er nieuw uitziet, wil ik graag het volgende weten:

1. Welke problemen kan dit met de boordcomputer veroorzaken?
2. Welk onderhoud moet de auto met zoveel
kilometers krijgen?
3. Wat is het werkelijke verbruik van deze auto en/of wat moet ik doen
om het verbruik te verbeteren of op peil te houden?

Bedankt!!!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35436 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hyundai Santa Fe 2007 V6 3.3 AWD
Hallo vrienden, allereerst moet je weten dat wat je overkomt in de meeste landen strafbaar is. Als het waar is dat de kilometerstand is gewijzigd en je kunt dat aantonen, moet je dit melden bij de autoriteiten en misschien krijg je dan zelfs het volledige bedrag terug dat je voor de auto hebt betaald. Zo niet, dan zit je in de problemen, want als de kilometerstand is gewijzigd, wie weet wat voor vreemde dingen er nog meer kunnen gebeuren. Als je de auto wilt houden, raad ik je aan om hem naar je vertrouwde monteur te brengen voor een volledige controle, naast de verplichte vloeistofverversing. Ook moet je, zoals bijna verplicht is, de distributieriemset vervangen. Ik hoop dat alles goed met je gaat. Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35441 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hyundai Santa Fe 2007 V6 3.3 AWD
Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden!

Ik denk er precies zo over! Ik heb al een advocaat om die procedure te starten, hoewel het meestal een lang proces is. Dit kun je op verschillende manieren zien, waaronder OPLICHTING. We zullen zien hoe het allemaal afloopt.

Voorlopig moet ik zelf voor het nodige onderhoud zorgen, maar dat zal duur zijn!!!