Zoek MDM

Bulletin

Probleem met mijn S10 V6 Vortec: hij verbruikt veel benzine.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35412 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met mijn S10 V6 Vortec, hij verbruikt veel benzine.
Nou ja, bij mij thuis was het de katalysator, maar ik zeg je dat je de buis lager moet zetten om het sneller uit te sluiten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35413 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met mijn S10 V6 Vortec, hij verbruikt veel benzine.
Het is belangrijk dat je de bougies verwijdert om te zien hoe ze verkleuren, enzovoort, zodat we weten of er overtollige brandstof in het mengsel zit. Zo ja, dan zou het een temperatuursensor of een zuurstofsensor kunnen zijn.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35442 door handmatig-mechanisch
Kijk, ik heb net de zuurstofsensoren gecontroleerd en die zijn gecarboniseerd, echt gecarboniseerd, maar de computer geeft geen foutmeldingen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35443 door handmatig-mechanisch
Trouwens, welke maat hebben de bougies? En p.s., ze zien er niet vies uit. Een ervan lijkt olievlekken op de bougiedraad te hebben, maar de elektrode en andere onderdelen zijn niet verkleurd. En p.s., het lijkt erop dat je verstand van auto's hebt. Kun je me vertellen waarom er, zelfs als de auto koud is, zoveel druk op de radiator staat?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35444 door handmatig-mechanisch
Het probleem met de stijgende temperatuur kan zijn dat de thermostaat vastzit en niet meer opengaat, of dat de radiator verstopt is. Controleer de staat van deze onderdelen.