Zoek MDM

Bulletin

Probleem met mijn S10 V6 Vortec: hij verbruikt veel benzine.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35404 door handmatig-mechanisch
Ik heb iemand nodig die mij kan helpen de fout in mijn S10 te vinden. Ik haal er maar 4 km/l mee, en dat moet dringend gebeuren!!!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35405 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met mijn S10 V6 Vortec, hij verbruikt veel benzine.
Hé, wij zijn geen waarzeggers. Leg het probleem wat beter uit, zodat we je kunnen helpen. Er zijn honderden oorzaken die overmatig alcoholgebruik kunnen veroorzaken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35409 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met mijn S10 V6 Vortec, hij verbruikt veel benzine.
Kijk, als ik de motor start, slaat hij aan bij de tweede sleutel. Zodra hij aanslaat, blijft hij stabiel als ik gas geef, hij accelereert normaal, hij rammelt niet, hij schudt niet, maar de temperatuur op de meter stijgt wel tot iets meer dan halverwege en de auto voelt zwaar aan. Nog iets, als ik tegelijkertijd rem en gas geef, werkt hij niet meer. Een ander vreemd aspect is dat ik zelfs met een koude motor ongeveer 500 meter kan rijden, maar als ik de radiator toevallig openmaak, komt er een enorme druk vrij, net als bij een auto die warm is. Nog iets anders? Eerlijk gezegd, als je me kunt helpen, is dat geweldig. Stel me gerust vragen, dat zal me een stuk makkelijker afgaan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35410 door handmatig-mechanisch
Controleer de uitlaatpijp, maak hem los en kijk of het beter gaat. Dat is mij net overkomen en het bleek een verstopte uitlaatpijp te zijn.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35411 door handmatig-mechanisch
de buis? of de katalysator?