Zoek MDM

Bulletin

Probleem met mijn S10 V6 Vortec: hij verbruikt veel benzine.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #35404 door handmatig-mechanisch
Ik heb iemand nodig die mij kan helpen de fout in mijn S10 te vinden. Ik haal er maar 4 km/l mee, en dat moet dringend gebeuren!!!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #35405 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: Probleem met mijn S10 V6 Vortec, hij verbruikt veel benzine
Hé, we kunnen geen gedachten lezen. Leg het probleem wat beter uit, dan kunnen we je helpen. Er zijn honderden redenen die tot overmatig consumeren kunnen leiden

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #35409 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: Probleem met mijn S10 V6 Vortec, hij verbruikt veel benzine
Kijk, als ik de motor probeer te starten, start hij bij de tweede poging. Eenmaal gestart, loopt hij stationair soepel. Bij het accelereren loopt hij normaal; hij klopt of trilt niet, maar de temperatuurmeter loopt op tot iets meer dan halverwege en de auto voelt traag aan. Als ik tegelijkertijd rem en gas geef, schokt hij ook niet meer. Nog iets vreemds is dat zelfs met een koude motor – ik heb het over een rit van ongeveer 500 meter – er een enorme hoeveelheid druk ontsnapt als ik de radiateurdop opendraai, net als bij een warme auto. Zijn er nog andere dingen die me kunnen helpen? Echt, als u me kunt helpen, zou dat geweldig zijn. Stel gerust vragen, dat maakt het voor mij een stuk makkelijker

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #35410 door handmatig-mechanisch
Controleer de uitlaatpijp, maak hem los en kijk of het dan beter gaat. Dat is mij laatst ook overkomen en het bleek een verstopte uitlaatpijp te zijn

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #35411 door handmatig-mechanisch
De buis? Of de katalysator?