Zoek MDM

Bulletin

vacuümsysteem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #35316 door handmatig-mechanisch
Vacuümsysteem. Uitgegeven door manual-mecanica.
Goこんばんは, ik heb een probleem en ik hoop dat u me kunt helpen. Ik heb een GMC Blazer 4x4 uit 1995 met een 4.3L 6-cilindermotor en automatische transmissie. Mijn probleem is dat ik heb gemerkt dat de 4x4 niet werkt. Wanneer ik op de 4LO-knop op het dashboard druk, licht deze even op en gaat dan weer uit, wat de versnellingswisseling aangeeft, en ik hoor de transmissie schakelen, maar de voorwielen hebben geen grip. Bij inspectie vond ik een membraanachtig apparaat met een veer aan de onderkant van de accubak, maar de rubberen afdekking is kapot. Iemand vertelde me dat de 4x4 wordt geactiveerd door vacuüm en dat er een pomp onder de motorkap zit, maar ik kan geen losgekoppelde vacuümslangen vinden. Ook heb ik online in een werkplaatshandboek gekeken, maar daar kon ik die vacuümpomp niet vinden.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #35408 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: vacuümsysteem
Kijk of er een elektrisch bediende magneetklep is die rechtstreeks vacuüm van de motor afneemt, zoals die in Aziatische 4x4's worden gebruikt, en of er een slang naar de voorwielkoppelingen loopt. Die rubberen hoezen zouden de hoezen van de homokinetische koppelingen moeten zijn; zoek naar die kleine slangetjes en kijk

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.