Zoek MDM

Bulletin

Waar de Nissan Station Sunny werd geproduceerd

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35533 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Waar werd de Nissan Station Sunny geproduceerd?
Er kunnen verschillende oorzaken zijn.
Eén factor kan zijn dat de benzine in het tankstation staat en er water in lekt. Wanneer je het in de auto giet, zakt het naar de bodem van de tank en komt het na verloop van tijd in de carburateur terecht.
Een andere reden kan zijn dat er water in de tank sijpelt. Het is onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk.

Wat de handleiding betreft, ik zal proberen er een te vinden en te uploaden.
Groeten uit Concepción...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35668 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Waar werd de Nissan Station Sunny geproduceerd?
Vrienden:
Ik heb net zo'n auto en het overkomt me dat hij tijdens het rijden plotseling zuigt en soms zelfs de motor afslaat. Deze motor is onlangs gerepareerd, met nieuwe bougies, contactpunten en een nieuwe condensator. Ik merk dat de brandstof soms niet constant de carburateur bereikt, omdat er soms luchtbellen door het benzinefilter gaan en dan zuigt hij. Weet iemand wat ik moet doen? Zou het de leiding vanuit de tank kunnen zijn die kapot is, of de tank zelf?
Als u weet hoe ik mijn probleem kan oplossen, zou ik dat zeer op prijs stellen, want het is erg onaangenaam om in die auto te rijden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35717 door handmatig-mechanisch
Vraag het maar aan Guillermo Felipe, die een goeroe lijkt te zijn als het om Nissan Sunny's gaat. Zijn antwoord zal voor velen van ons nuttig zijn. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35721 door handmatig-mechanisch
Ik ken de binnenkant van de tank van deze Nissan niet, maar als er geen golfbreker is en de benzine bijna op is, is de kans groot dat er golven ontstaan wanneer de benzinetoevoer stopt, en dat de aanzuigbuis lucht aanzuigt.
Een andere reden zou een breuk in de toevoerleidingen kunnen zijn, waardoor er lucht wordt aangezogen.

Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35729 door handmatig-mechanisch
Bedankt, vrienden.
Ik zal het je vertellen, ik heb de auto onlangs gekocht en ik merk dat er soms een benzinelucht uitkomt als ik er langs loop, dus het is waarschijnlijk dat de leiding beschadigd is. Ik zal het controleren en je laten weten wat er aan de hand is.
Bedankt voor de reacties.