Zoek MDM

Bulletin

Waar de Nissan Station Sunny werd geproduceerd

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #35533 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Re: Waar werd de Nissan Station Sunny geproduceerd?
Het kan verschillende oorzaken hebben.
Een mogelijke oorzaak is dat er water in de benzine terechtkomt bij het tanken, en dat dit water zich na het tanken in de auto op de bodem van de tank verzamelt en uiteindelijk in de carburateur terechtkomt.
Een andere mogelijkheid is dat er water uit de tank zelf lekt; dat is onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk.

Wat betreft de handleiding, ik zal proberen er een te vinden en te uploaden.
Groeten uit Concepción...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #35668 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Re: Waar werd de Nissan Station Sunny geproduceerd?
Vrienden:
Ik heb een auto zoals die van jou, en het gebeurt me dat hij tijdens het rijden plotseling hapert en soms zelfs afslaat. De motor is onlangs gereviseerd; hij heeft nieuwe bougies, contactpunten en condensator. Ik heb gemerkt dat de brandstof soms niet goed bij de carburateur komt, omdat er luchtbellen door het brandstoffilter komen, en dat is wanneer hij hapert. Weet iemand wat ik moet doen? Zou het de brandstofleiding van de tank kunnen zijn die kapot is, of de tank zelf?
Als je weet hoe ik dit probleem kan oplossen, zou ik je heel dankbaar zijn, want het is erg vervelend om met deze auto te rijden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #35717 door handmatig-mechanisch
Raadpleeg Guillermo Felipe, die een echte expert lijkt te zijn als het om Nissan Sunny's gaat. Zijn antwoord zal voor velen van ons nuttig zijn. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #35721 door handmatig-mechanisch
Ik ben niet bekend met de interne werking van de brandstoftank van deze Nissan, maar als er geen schot in zit en het brandstofniveau laag is, is het zeer waarschijnlijk dat er bij het afslaan van de motor golven in de brandstof ontstaan, waardoor de brandstofleiding lucht aanzuigt.
Een andere mogelijkheid is een breuk in de brandstofleidingen, waardoor er lucht wordt aangezogen.

Succes

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #35729 door handmatig-mechanisch
Bedankt allemaal.
Ik heb de auto onlangs gekocht en het is me opgevallen dat er soms een benzinegeur hangt als ik erlangs loop. Het is dus zeer waarschijnlijk dat de brandstofleiding beschadigd is, dus ik ga het controleren en laat jullie weten wat er gebeurt.
Bedankt voor jullie reacties.