Zoek MDM

Bulletin

Waar de Nissan Station Sunny werd geproduceerd

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #35261 door handmatig-mechanisch
Waar werd de Nissan Station Sunny geproduceerd? Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal: Ik heb een Nissan Sunny 1.5 Stationwagon uit 1990 en ik zou graag willen weten waar hij is geproduceerd, waar ik de handleidingen kan vinden en wat het algemene onderhoud en de meningen van experts hierover zijn. Hij rijdt fantastisch en heeft een paar kleine mankementjes die 100% te verhelpen zijn. Dus als iemand me informatie hierover kan geven of me kan vertellen waar ik die kan vinden, zou ik daar erg dankbaar voor zijn. Alvast bedankt. Ik heb een foto bijgevoegd

zodat ze het kunnen waarderen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #35294 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Re: Waar werd de Nissan Station Sunny geproduceerd?
Er is een serie die in Japan is geproduceerd en een andere serie die in Mexico is geproduceerd.
Je kunt de handleiding in het Engels hier vinden:
www.manualesdemecanica.com/manuales/Manu...ries-en-ingl%C3%A9s/

Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #35464 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Re: Waar werd de Nissan Station Sunny geproduceerd?
Dankjewel Guillermo Felipe: Nog een vraag... Welke maat hebben de contactpunten en bougies voor mijn Nissan Sunny 90 stationwagon? Groeten uit Valdivia.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #35484 door handmatig-mechanisch
Platina tussen 0,45 en 0,55 mm.
Alle bougies: 0,9 mm.
Champion bougies: 0,8 mm.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #35486 door handmatig-mechanisch
Guillermo Felipe: Dank u wel voor uw vriendelijkheid. Is er een manier om de gebruikershandleiding te krijgen voor mijn Nissan stationwagen... die op de foto?

Een opmerking: Zoals ik al zei, de auto rijdt prima... maar eergisteren heb ik hem volgetankt en gisteren wilde hij niet starten. Ik heb de accu leeggetrokken door te proberen hem aan de praat te krijgen... de oorzaak was water in de carburateur... en na online te hebben gezocht, ontdekte ik dat veel gebruikers dit probleem met water in de brandstof ervaren... Groeten uit Valdivia