Zoek MDM

Bulletin

lage compressie

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35259 door handmatig-mechanisch
Lage compressie Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Renault Laguna uit 1994-2000. Ik heb een benzinemotor met 8 versnellingen, een B56C F3R, en die heeft een lage compressie. Mijn vraag is: kunnen de kleppen bij deze auto worden afgesteld, of is dat hydraulisch, of kunnen alleen de klepstoters worden afgesteld? Bestaat er een product dat effectief is voor het reinigen van de klepzittingen en de verbrandingskamer? Hoeveel kost het afstellen van de kleppen of de klepstoters? Hartelijk dank voor uw informatie. Ik wacht op uw reactie.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden - 13 jaar en 2 maanden geleden #35293 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp Re: lage compressie
Ja, de kleppen kunnen worden afgesteld.
De klepafstelling is als volgt:
1. Inlaat: 0,20 mm bij een koude motor.
2. Uitlaat: 0,40 mm bij een koude motor.

De beste manier om de kleppen te ontkolen is door de cilinderkop te verwijderen en schoon te maken.

Succes.
Laatst bewerkt: 13 jaar 2 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35310 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp Re: lage compressie
Hallo... kijk, eerst moet je kijken hoe de klepzittingen zijn... de lage compressie kan te wijten zijn aan compressieverlies door een slechte klepsluiting, of het nu gaat om de zittingen, geleiders of de kleppen zelf... een klepinspectie is niet de enige manier om je te helpen... zoals Guillermo je vertelt, moet je voor alles wat ik je vertel de cilinderkop verwijderen. Als de motor in goede staat is, dat wil zeggen dat de zuiger en zuigerveren goed comprimeren, zit het probleem waarschijnlijk daarboven, in de verbrandingskamer.