Zoek MDM

Bulletin

Peugeot Partner, de richtingaanwijzers werken niet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 1 maand geleden #3525 door handmatig-mechanisch
Hallo,
goedemiddag, ik heb een Peugeot Partner 1.9 diesel model 2005 (Argentinië). Mijn probleem is dat mijn knipperlichten/richtingaanwijzers/waarschuwingslampjes niet werken. De waarschuwingslampjes op het dashboard knipperen snel, alsof er een lampje is doorgebrand. Als ik de alarmlichten aanzet, gaan de waarschuwingslampjes op het dashboard op normale snelheid branden, maar ze werken ook niet van buitenaf. Ik heb de lampjes gecontroleerd en ze zijn allemaal in orde. Ik heb alle zekeringen in het passagierscompartiment gecontroleerd en die zijn in orde. Ik begrijp dat het de schakelaar van de alarmlichten zou kunnen zijn. Ik heb de schakelaar vervangen, maar het probleem is nog steeds hetzelfde. Dus ik moet het relais/knipperlicht vervangen, maar mijn probleem is dat ik het niet in de buurt van de zekeringkast van de BSI kan vinden. Een vriend vertelde me dat dit Partner-model het relais/knipperlicht in de BSI heeft ingebouwd. Weet iemand of dit het geval is en hoe ik het kan oplossen?

Bedankt, Gastón

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 1 maand geleden #3532 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot Partner, richtingaanwijzers werken niet
Controleer voordat u verdergaat met het vervangen van onderdelen de aardkabels om te zien of er loszittende of losse kabels zijn, of kijk of er connectoren zijn die geen contact maken. Lokaliseer ze en koppel ze los. Als u een reinigingsspray hebt, gebruik die dan en sluit hem weer aan. Voer die tests uit en laat het me weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 1 maand geleden #3534 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot Partner, richtingaanwijzers werken niet
Morgen breng ik hem naar de monteur. Ik ben geen monteur en wel een beetje handig, maar niet zó handig. Ik laat je later weten wat de oplossing was, voor het geval iemand er in de toekomst nog iets aan heeft. Hartelijk dank voor je mening. Met vriendelijke groet, Gaston.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 1 maand geleden #3535 door handmatig-mechanisch
Hé, succes, maar controleer in ieder geval alleen de aarddraden, want volgens wat je zegt, moet er een losse connector zijn. Controleer of ze aan één of beide kanten niet werken, dat wil zeggen aan de voor- of achterkant, en zo niet, wat kunnen we dan doen?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #6440 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het probleem met de Peugeot Partner : de richtingaanwijzers werken niet.
Gastón, ik heb een Berlingo diesel uit 2004 en hetzelfde overkomt mij... Heb je hem al kunnen repareren? Wat was het probleem? Ik heb hem naar een elektricien gebracht, maar hij kon het probleem niet vinden.
Bedankt,
Gabriel