Zoek MDM

Bulletin

Problemen met het achteruitrijlicht van de Opel Astra G

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35228 door handmatig-mechanisch
Het is niet de zekering. Zou het de schakelpookconnector kunnen zijn? Zo ja, wat moet ik doen om die te controleren en te repareren? En hoe? Hartelijk dank.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35229 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: problemen met de achteruitrijverlichting van de Opel Astra G
Hoe repareer ik het achteruitrijlicht van een Opel Astra G en waar zit de aansluiting?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35230 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: problemen met de achteruitrijverlichting van de Opel Astra G
Hoe repareer ik het achteruitrijlicht van een Opel Astra G en waar zit de aansluiting?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35233 door handmatig-mechanisch
Meestal, als het niet de zekering is, zijn het de lampen. De lamp is een aan/uit-schakelaar met twee draden, één ingang en één uitgang. Je vindt hem meestal in de versnellingsbak, vlakbij het einde van de versnellingspook.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35235 door handmatig-mechanisch
Hallo, volg de volgende stappen en je zult je doel bereiken. Zorg er eerst voor dat er stroom staat aan beide uiteinden van de zekering. Kijk naar de kleur van de draden en probeer ze te vinden in de achteruitrijsensor. Deze bevindt zich in de versnellingsbak, vlakbij de hendel. Meet of er stroom binnenkomt en meet, met de achteruitversnelling ingeschakeld en in contact, of er stroom uit de andere draad komt. Als alles in orde is, meet dan bij de achterlichten en kijk of er stroom binnenkomt. Controleer de aansluitstekkers. Over het algemeen zijn dit slechte contacten door vocht en vuil. Nou, ik hoop dat dit helpt. Succes.