Zoek MDM

Bulletin

Problemen met Santa Fe G6EA bij het tanken

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35191 door handmatig-mechanisch
MIJN SANTA FE MOTO G6EA, JAAR 2003, 2.7, START NIET ALS IK BRANDSTOF (DIESEL) VUL, MOET IK DE AUTO MEERDERE KEREN STARTEN VOORDAT HIJ START. DAN HEB IK GEEN PROBLEMEN, DAT WIL ZEGGEN DAT ALS IK DE TANKKAP OPEN, HIJ MOEILIJK START. ALS IK DE AUTO VUL EN DE DOP NIET OPEN, HEB IK HET PROBLEEM MAAR ÉÉN KEER, TOTDAT IK WEER BRANDSTOF VUL.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35220 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: PROBLEMEN MET SANTA FE G6EA BIJ HET TANKEN
Ik heb besloten om het brandstoffilter te vervangen omdat ik dacht dat dit de gezondste manier was om het probleem op te lossen. Het heeft me een wereld gekost om het te vervangen door een bout die er niet uitkwam. Maar goed (voor degenen die het niet weten: het filter van de Santa Fe zit onder de achterbank, achter de bestuurdersstoel. Het is van plastic en maakt deel uit van de pomp 31112-26000. Typ dat in Google en je ziet een afbeelding van het filter. Ik zeg dit omdat ik op verschillende plekken heb gelezen waar het filter zit). Het probleem is nu dat hij niet start. Hij start om geen enkele reden. De pomp spuit de brandstof eruit, de benzineleidingen ook niet, en ik weet niet wat ik nog meer kan proberen. Alles lijkt in orde, maar hij start niet. Help me alsjeblieft.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.