Zoek MDM

Bulletin

Een Cobra-alarm aansluiten op een Ford Mondeo uit 1998

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 4 maanden geleden #3519 door handmatig-mechanisch
Hallo, mijn naam is Julio. Ik ben bezig met het installeren van een Cobra-alarm in een Ford Mondeo uit 1998 en ik weet niet hoe ik de bedrading moet aansluiten zodat de auto vergrendeld of ontgrendeld wordt wanneer het alarm aan- of uitgezet wordt. Bedankt en ik kijk uit naar uw reactie.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 4 maanden geleden #3536 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Een Cobra-alarm aansluiten op een Ford Mondeo uit 1998
Je kunt naar de website van Cobra gaan en het automodel opzoeken. Daar vind je het aansluitschema voor het alarmsysteem dat je gaat installeren. Ik denk dat je een apart systeem nodig hebt om de ramen te openen en te sluiten, maar dat zie je in het aansluitschema.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7903 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Een Cobra-alarm aansluiten in een Ford Mondeo uit 1998
De enige manier om de centrale vergrendeling aan te sluiten, is door een kleine motor aan het originele slot te bevestigen. Zo heb ik hem ook in mijn auto gemonteerd, omdat hij vanwege het type slot niet aan de voeding van de motor kan worden gehangen. Je moet hem op het bestuurdersportier plaatsen.