allemaal
, en heel erg bedankt! Kijk, een paar weken geleden heb ik een ongeluk gehad met mijn auto omdat een hond mijn pad kruiste op de snelweg. Ik bracht mijn Ford Fiesta naar een erkende garage, en nu ze hem aan me gegeven hebben, hoor ik een vreemd geluid uit de rechterkant van de motor komen als ik in de auto kijk. Het piept als ik niet accelereer, en als ik begin te accelereren, stopt het. Het is als een piepend geluid...
Ik heb hem vandaag teruggebracht naar de garage, en ik heb het gevoel dat ze er hun handen van af willen trekken, zowel zij als mijn verzekeringsmaatschappij.
De garagehouder zei dat ze een expert zouden bellen, maar ze denken niet dat die me dekt omdat ze denken dat het niet door het ongeluk kwam, maar dit kwam me niet bekend voor

.
Mijn auto heeft 60.000 euro, en hij vertelt me terloops dat hij denkt dat het de waterpomp zou kunnen zijn, en dat dat ongeveer 600 euro zou zijn omdat hij de distributieriem moet vervangen. Alles klinkt me als onzin in de oren, want ik dacht dat als de waterpomp defect was, het logisch zou zijn dat de auto oververhit zou raken en water zou lekken, maar mijn auto heeft daar geen last van.
Hij loopt gewoon zoals gewoonlijk, op een piepend geluid bij stationair draaien na.
Ik heb alles wat ik nodig had voor de auto gekocht toen ik hem liet repareren, dus misschien kunt u me vertellen of het door het ongeluk komt of zoiets.
Materialen:
OLIEFILTERASSEMBLAGE
RADIATOR MOTORKANAAL
INF RADIATORKANAAL
OMHOOG RADIATOR RADIATORVENTILATORASSEMBLAGE
AIRBAG
STUURWIEL UD AIRBAG
BEDIENINGSPANEEL INSTRUMENTEN AIRBAG DASHBOARD
AIRBAG
INF DASHBOARD
KOPLAMP DR
PILOT ACHTER LH
A/C
CONDENSOR DL KENTEKENPLAAT DL
KENTEKENPLAATBEKLEDING DL
DL
DL
SPOILER DL
BUMPERROOSTER DL
MOTORKAP DL
VOOR
LH BUMPER TR
SPOILER TR
BUMPER TR
DL
VEILIGHEIDSGORDEL DL LH VEILIGHEIDSGORDEL
DL
DR
MOTOROLIE ANTIVRIES A/C KOELVLOEISTOF
BUMPERAFDEKKING DL
GRILLE DL BUMPERS MASTICS
Arbeid
:
VERVANG OLIEFILTEREENHEID / VERVANG MOTOROLIE VERVANG RADIATORVENTILATOREENHEID VERVANG RECHTER KOPLAMP VERVANG RECHTERLICHT VERVANG
AIRBAG
-REGELEENHEID VERVANG KOELVLOEISTOF VOOR AIRCONDENSOR VERVANG RECHTER DL-RIEM VERVANG LINKER DL-RIEM VERVANG
STUURAIRBAG VERVANG ONDERSTE AIRBAG
DASHBOARD
VERVANG VOORRUIT VERVANG
DL
-
BUMPER
DL
-BUMPER
DWARSLIGGERS VERWIJDER EN VERVANG
DASHBOARDINSTRUMENTEN VERVANG RANDAFDICHTING DASHBOARDINSTRUMENTEN
VERVANGEN
DL-MOTORKAP VERVANGEN DL VOORKANT VERVANG LINKERSTEUN
RH-BUMPER
VERVANG ACHTERBUMPER SPOILER
DL WIEL
TOE-IN UITLIJNEN. Overigens vertelde de werkplaats me dat ze niets in de buurt van de motor hebben aangeraakt, dat ze alleen de radiator hebben aangeraakt, dus vanaf de motor naar voren.
Hartelijk dank en excuses voor het grote probleem.