Zoek MDM

Bulletin

kleppen reinigen zonder de cilinderkop te demonteren

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #35093 door handmatig-mechanisch
Hallo, mijn auto is een Renault Laguna 2000.i benzine uit 1994. De auto loopt op drie cilinders, heeft geen vermogen en slaat af bij stationair draaien. Volgens de monteur is de compressie in twee cilinders laag en moet de cilinderkop verwijderd worden. Mijn probleem is dat ik momenteel geen geld heb. Is er een manier om de kleppen schoon te maken zonder de cilinderkop te verwijderen? Misschien lost het stellen van de kleppen het probleem op. Maar wat als één klep vastzit? Zou het stellen van de kleppen het probleem oplossen? De auto heeft 200 km op de teller. Eén cilinder heeft een compressiewaarde van 5, een andere van 7, nog een andere van 9 en de andere van 11. Heel erg bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #35119 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Kleppen reinigen zonder de cilinderkop te demonteren
Zoals 5-7-9-11? Wat is die 50 psi? Hoe dan ook, als je lage compressie hebt in twee cilinders en je hebt hydraulische klepstoters, kun je alleen de cilinderkop verwijderen. Als er een stelmoer of een wieltje op zit, kun je dat testen om het uit te sluiten. Het is het beste om de decarbonisatiereiniger te demonteren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #35121 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Kleppen reinigen zonder de cilinderkop te demonteren
Om te zien dat je een monteur nodig hebt, en niets meer.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #35123 door handmatig-mechanisch
Houd er rekening mee dat lage compressie door verschillende factoren kan worden veroorzaakt, zoals:
- Problemen met de zuigerveren (versleten)
- Problemen met de kleppen (slechte zitting of vuil waardoor ze niet goed sluiten en compressie naar buiten ontsnapt)
- Problemen met de cilinderkoppakking.

Om dit soort werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om de cilinderkop te verwijderen, zodat de monteur precies weet wat er moet gebeuren en naar de juiste oplossing kan zoeken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 4 maanden geleden - 10 jaar en 4 maanden geleden #49324 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp kleppen reinigen zonder de cilinderkop te demonteren
Hallo allemaal:) !

Als je op zoek bent naar iets betaalbaars, kun je het beste je monteur bellen en vragen om een specifieke kleppenreiniger voor auto's.

Ik ging naar mijn vaste monteur en hij gaf me een offerte van € 2.500, dus besloot ik contact op te nemen met andere monteurs en ontdekte dat zij het veel goedkoper konden doen. Uiteindelijk kostte het me ongeveer € 500, omdat ik naar een garage ging die een kleppenreiniger genaamd Microflex 13400 van Tunap .

Daarom raad ik je aan om je monteur te bellen en te vragen of zij dit product gebruiken. Vooral omdat je er veel geld mee bespaart .

Hier is de website: www.tunap.es/producto/74/microflex-13400..._campaign=carbonilla

Ik hoop dat het je geholpen heeft.

Twitter: @roberto_c80
Laatste editie: 10 jaar 4 maanden geleden door .