Zoek MDM

Bulletin

2000 Eclipse 2.4L distributieriem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35068 door handmatig-mechanisch
2000 Eclipse 2.4L Distributieriem Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal! Ik heb een lastige vraag. De distributieriem van mijn Eclipse 2.4L-motor uit 2000 is geknapt en ik zou graag jullie mening willen weten over mogelijke schade aan de motor, de klep, enz.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik ben nu al op zoek naar de distributieriem.
Ik kijk uit naar jullie reacties en alvast bedankt aan iedereen die even de tijd kan nemen om me met zijn of haar mening te ondersteunen.
Groeten aan het hele forum.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35077 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2000 Eclipse 2.4L Distributieriem
Hoi Polot.
Een gebroken riem kan schade veroorzaken omdat de motor door de massatraagheid lichtjes draait en de kleppen niet goed werken. Om dit te controleren, moet je een nieuwe riem monteren en de compressie meten. Succes,
Miguel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35102 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2000 Eclipse 2.4L Distributieriem
Bedankt voor je reactie. Ik heb gisteren het bandje vervangen en gelukkig lijken er tot nu toe geen problemen te zijn... maar ik waardeer je reactie wel, maat. Groeten, en gelukkig hebben we nu sites zoals dit forum...