Zoek MDM

Bulletin

remprobleem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34995 door handmatig-mechanisch
remprobleem Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb een probleem met een Opel Corsa bestelwagen. We hebben de achterbanden vervangen omdat de trommel doordrenkt was met olie, maar we kregen het pedaal niet goed vast. Dus hebben we de banden van de rempomp vervangen. Omdat die wat hard stond, hebben we de motor gestart en die kwam los. Alle druk die hij nodig had, is eruit gegaan. We hebben hem ontlucht met draaiende motor, maar niets. Het rempedaal neemt geen druk op. Ik weet het niet!
Ik hoop dat het probleem duidelijk is. Als iemand hetzelfde is overkomen, zou ik het op prijs stellen als je me dat zou kunnen laten weten. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35001 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: remprobleem
Probeer je pomp en achterwielen grondig te ontluchten, beginnend met het wiel dat het verst van de pomp verwijderd is en vervolgens met de voorwielen. Heb je gecontroleerd of de cilinders binnenin niet bekrast zijn?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #35008 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: remprobleem
Het liep perfect soepel, dus ik dacht dat het geen probleem zou zijn, maar ik ga het doen zoals jij me hebt verteld, en als het niet werkt, koop ik de pomp, want er komt nergens olie uit die wij konden detecteren en die niet door de pomp kan worden veroorzaakt.