Zoek MDM

Bulletin

De Fiesta 98 ​​slaat bij lage toerentallen over tijdens het starten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #34722 door handmatig-mechanisch
Goこんばんは iedereen op het forum, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb een Ford Fiesta uit 1998 met een 1.3L Endura E-motor, en als ik hem 's ochtends start, trilt hij erg omdat de motor niet op toeren blijft. Ik moet hem een ​​paar minuten op toeren houden voordat hij zijn normale snelheid bereikt, en dan is het probleem verholpen. Maar de koude start zou door de computer geregeld moeten worden zonder dat ik hem op toeren hoef te houden. Mijn vraag is of de computer defect is, of misschien een vuile of beschadigde sensor. Als iemand een idee heeft wat dit probleem kan veroorzaken of dit probleem zelf ook heeft gehad, laat het me dan alsjeblieft weten. Ik kijk uit naar jullie reactie en bedankt voor jullie hulp. Fijne dag verder

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #34723 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Fiesta 98 ​​slaat af bij lage snelheid tijdens het starten
Mijn vriend, problemen met een koude start worden over het algemeen veroorzaakt door een defecte koelvloeistofsensensor of de lambdasonde, maar er kan ook iets misgaan met de bobines en de krukaspositiesensor. Dit zijn in principe de belangrijkste oorzaken van een onregelmatige koude start.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #34774 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Fiesta 98 ​​slaat af bij lage snelheid tijdens het starten
Ik zou eerst de temperatuursensor controleren.

Daarna kun je de stationairregelklep, de stappenmotor, nakijken. Die kan vastzitten, aangezien het een model uit '98 is; misschien zit er nog de originele in en is die beschadigd.

Controleer de bedrading en kijk of de thermostaat in de warmere maanden is verwijderd, want nu in de winter heeft de motor warmte nodig! Succes

!