Zoek MDM

Bulletin

Probleem met de ontsteking van mijn Silverado uit 2001

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34497 door handmatig-mechanisch
Nou, ik kan je vertellen dat mijn Silverado sinds afgelopen zaterdag de volgende storing heeft waar ik helemaal gek van word. Na het vervangen van de accu merkte ik dat de dynamo de voltmeter niet op de juiste stand houdt en dat de interieurverlichting niet aangaat als ik de deuren open en dat de dashboardlampjes (ABS, airbag, motorstoring) of iets anders niet aangaan als ik de schakelaar omdraai en de motor niet start. Ik weet echt niet wat ik moet doen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34499 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de ontsteking van mijn Silverado uit 2001
Controleer de chassis-aarde en de positieve aansluitingen om er zeker van te zijn dat deze niet gesulfateerd zijn.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34505 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de ontsteking van mijn Silverado uit 2001
Als je nergens stroom hebt, de accu leeg is of de kabel geïsoleerd is, zoals Frito zegt, controleer dan of de accupolen goed contact maken. Het is het type accu met bouten op de accupolen die aan de voorkant zitten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34513 door handmatig-mechanisch
Nee, ik heb de aardekabel en de positieve batterijkabel al vervangen en zelfs de batterij gekocht. :boos:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34524 door handmatig-mechanisch
Ik herinner u eraan dat ze niets anders hebben, die grond die uit de terminal naar de motor komt, er is ook grond naar het Ruvisa-chassis, de fuseera is helemaal niet gesulfateerd