Zoek MDM

Bulletin

Land Rover Santana slaat af bij het starten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34478 door handmatig-mechanisch
Land Rover Santana valt stil bij het starten Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik heb een Land Rover Santana Super 88 Special Series 3 diesel uit 1983. Ik heb al een paar dagen wat moeite met starten. Hij slaat af en toe af. Als hij eenmaal loopt, is er geen compressieprobleem of iets dergelijks. Ik heb gemerkt dat het makkelijker gaat als ik hem van tevoren even voorverwarm, maar hij doet het nog steeds niet. Ik weet niet of er iets mis is met de pomp of de injectoren. Heeft iemand tips? Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34552 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Land Rover Santana slaat af bij het starten
Probleem opgelost, net als Juan Palomo kook ik hem en eet ik hem zelf op. Er zat een gat in de slang die van de brandstofpomp naar het filter loopt (er kwam lucht in het circuit en die verloor diesel), waardoor hij moeilijk startte. Zoals altijd is de techniek van deze Santana's gewoonweg perfect. Na 29 jaar op de weg door heel Spanje is het grootste probleem een gat in een slang. Leg dat maar eens uit aan mijn andere auto, de "Patrol Y61 2006", over 29 jaar... hehe.
In ieder geval bedankt.
Met vriendelijke groet, en leve de monteurs van Linares.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.