Beste, bedankt voor je bijdrage, de klepverstelling staat respectievelijk op 0,25 en 0,30 mm edm en esc... de nokkenas is origineel en is
als nieuw... wat betreft de distributie, toen ik die uit elkaar haalde dacht ik dat het verkeerd was gedaan en ik had niets gemarkeerd, en aangezien ik geen illustratie kon vinden, heb ik alleen zuiger #1 op BDP en de nokkenas in uitlaat #1 (cilinder 1 in de uitlaat) geklokt of gepositioneerd, dit baart me twijfels, aangezien de nokmarkeringen niet overeenkwamen... Ik zeg je dat het stationair draaien onregelmatig is, maar bij hoge snelheid of tijdens het rijden loopt hij geweldig... het andere is dat als hij koud start, het te lang duurt om te stabiliseren en het faalt, totdat het daar lange tijd is voordat hij een normale temperatuur bereikt. Met de ontstekingstijdstip op ongeveer 30° (vervroegd) wordt het stationair toerental geregeld, en bij een koude motor is het bijna niet nodig dat deze op temperatuur komt om de motor goed te laten werken. Het vacuüm in de positieve recirculatie varieert niet... Ik denk dat ik morgen de positie van de nokkenas ga controleren... Ik denk dat dat het zou kunnen zijn...
Bedankt voor je tijd en alle input is welkom...