Zoek MDM

Bulletin

Citroen Xsara Picasso stopt tijdens het rijden

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34377 door handmatig-mechanisch
Citroen Xsara Picasso slaat af tijdens het rijden Gepubliceerd door manual-mecanica
Na een half uur file liep de temperatuur van de radiator op. Toen we eenmaal uit de file waren (de thermometer buiten gaf vanmiddag 43 graden aan in Sevilla), koelde de temperatuur geleidelijk af, maar de auto bleef stroomloos, alsof hij was afgeslagen. Met enige moeite kreeg ik hem echter weer aan de praat en kon ik verder naar huis rijden. Uiteindelijk, toen ik bij mijn garage aankwam, was het extreem moeilijk om hem weer te starten en weg te zetten.
Voor zover ik kan zien, is dit al twee keer gebeurd, en steeds als de auto erg heet was. Kan iemand mij vertellen wat dit probleem zou kunnen zijn?
Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34394 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Citroen Xsara Picasso slaat af tijdens het rijden
Hallo Emiliocep.
De motoren zijn uitgerust met een veiligheidssysteem dat de machine bij een storing uitschakelt om verdere schade te voorkomen. In jouw geval kan de hoge temperatuur het systeem hebben geactiveerd. Controleer de radiator, pomp, thermostaat en riemen. Succes,
Miguel

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.