Zoek MDM

Bulletin

Controleer motor subaru legacy 97

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34176 door handmatig-mechanisch
Controleer motor subaru legacy 97 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Subaru Legacy uit 1997 met een automaat. Na ongeveer 20 of 30 minuten rijden gaat het motorstoringslampje branden, blijft even branden en gaat dan weer uit. Het probleem is dat de scanner, wanneer het uitgaat, niet detecteert waar de storing zit. Ik zou graag willen dat u me kunt helpen en me kunt vertellen waar de storing zou kunnen zitten. Mijn monteur zegt dat het de lambdasonde zou kunnen zijn, maar hij weet het nog steeds niet zeker. Bedankt voor uw mening.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34259 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Motor controleren Subaru Legacy 97
Man, wat je zegt is lastig. Elke scanner heeft toegang tot het freeze frame, dat de gegevens van de laatste DTC (omwentelingen, temperatuur, O2-sensor, luchtvolume, snelheid, enz.) bevriest, vooral omdat het automatisch is. Misschien moet je het eens over een andere scanner halen...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34511 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Motor controleren Subaru Legacy 97
Bedankt voor je antwoord, vriend. Ik heb hem naar een andere scanner gebracht en daar zag ik de klopsensor en de zuurstofsensor. Ik heb ze vervangen en het probleem was opgelost. Bedankt!