Zoek MDM

Bulletin

Hulp met Ford Ka IN BEZIT..!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34107 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Help met Ford Ka OWNED..!!!
de bobines kunnen worden verwijderd en naar een elektricien worden gebracht, zodat ze het hier in Chili met een testbank uit Tsjechië kunnen doen. De Rocam-motor heeft nu veel temperatuurproblemen, maar verder niets bijzonders. Controleer de ondergrond zoals mijn collega's u vertellen en het allerbelangrijkste is dat u controleert op het probleem van het oververhittingslampje, want als de hitte erg sterk was, moet u controleren of de cilinderkop geen schade heeft opgelopen. U kunt dit controleren door de dop te openen waar u de olie in giet en naar de kleur ervan te kijken. Veel succes, controleer dit, want als u dit niet doet, wordt de auto altijd warm en loopt hij nooit goed.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34112 door handmatig-mechanisch
Hoi Kikemec, mijn KA is ernstig oververhit geraakt en het lampje is nooit gaan branden. Sterker nog, hij heeft er al meerdere gehad, en ik kwam er pas achter doordat er rook voor de voorruit uitkwam, maar het lampje brandde nooit. Ik denk dat ik een temperatuurmeter ga installeren, want die klep heeft het waarschijnlijk nog nooit gedaan. Een vriendin van mij heeft een KA, en ze vertelt me dat wanneer de temperatuur stijgt, dat lampje begint te knipperen en alleen blijft branden als hij al oververhit is. Ik heb de O-ring van die klep vervangen en hij is al gestopt met oververhitten en koelvloeistof lekken. Hij heeft alleen de storing die ik hier beschrijf, hoewel ik hem niet veel heb gebruikt omdat ik niet weet of er iets kapot kan zijn door deze storing. Je hebt gelijk. Ik vrees dat de cilinderkop beschadigd is, maar mijn vrouw vertelt me dat ze de olie heeft gecontroleerd en dat die een normale kleur heeft. Maar vandaag ga ik kijken door de dop eraf te halen, zoals je al zei. Goed idee. Ik laat mijn spoelen ook controleren bij de elektrotechnische winkels hier, maar vandaag is het Labor Day hier in Venezuela en is alles gesloten, dus dat wordt morgen. Bedankt allemaal. Ik laat het jullie weten als ik alles heb gecontroleerd wat jullie me vertellen!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34123 door handmatig-mechanisch
Kijk, niet alle auto's binden olie, maar op basis van alles wat ik heb gelezen, buig ik de kamer. Of er nu wel of geen olie uitkomt bij het opnieuw verwarmen van de kamer, ik raad je aan om hem te laten zakken en te borstelen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35882 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal! Dankzij jullie suggesties is het me gelukt mijn Ka te repareren. Voordat ik naar de winkel ging, heb ik de spoel zelf gedemonteerd met slechts vier kruiskopschroeven. Ik ontdekte dat er 6 of 7 scheuren over de hele behuizing zaten, in verschillende richtingen. Ik heb er een gekocht en gemonteerd. Hij was perfect, dus ik heb hem niet meer, haha. Vriend, ik moet nog even kijken wat je zegt, want hierna lekt er olie door de pakking van de kamer. Dus ik vermoed dat de pakking verbrand is of de kamer verbogen is, of allebei. Bedankt allemaal voor de hulp!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #35951 door handmatig-mechanisch
Zoals ik al zei, dit is een teken dat de spoel beschadigd is; door lekkages van hoge spanning verspringen de markeringen.