Hoi Kikemec, mijn KA is ernstig oververhit geraakt en het lampje is nooit gaan branden. Sterker nog, hij heeft er al meerdere gehad, en ik kwam er pas achter doordat er rook voor de voorruit uitkwam, maar het lampje brandde nooit. Ik denk dat ik een temperatuurmeter ga installeren, want die klep heeft het waarschijnlijk nog nooit gedaan. Een vriendin van mij heeft een KA, en ze vertelt me dat wanneer de temperatuur stijgt, dat lampje begint te knipperen en alleen blijft branden als hij al oververhit is. Ik heb de O-ring van die klep vervangen en hij is al gestopt met oververhitten en koelvloeistof lekken. Hij heeft alleen de storing die ik hier beschrijf, hoewel ik hem niet veel heb gebruikt omdat ik niet weet of er iets kapot kan zijn door deze storing. Je hebt gelijk. Ik vrees dat de cilinderkop beschadigd is, maar mijn vrouw vertelt me dat ze de olie heeft gecontroleerd en dat die een normale kleur heeft. Maar vandaag ga ik kijken door de dop eraf te halen, zoals je al zei. Goed idee. Ik laat mijn spoelen ook controleren bij de elektrotechnische winkels hier, maar vandaag is het Labor Day hier in Venezuela en is alles gesloten, dus dat wordt morgen. Bedankt allemaal. Ik laat het jullie weten als ik alles heb gecontroleerd wat jullie me vertellen!