Zoek MDM

Bulletin

fiat stilo 1.6 16v 103cv dynamisch

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34044 door handmatig-mechanisch
Fiat Stilo 1.6 16v 103pk Dynamic Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik heb net een Fiat Stilo 1.6 16v 103 pk Dynamic uit 2003 gekocht en mijn probleem is dat ik vandaag, zodra ik opstond om hem te starten, de klok op 0:00 stond en er een heleboel foutmeldingen verschenen: airbagstoring, veiligheidsstoring, loszittende verbinding. En als ik de sleutel helemaal omdraai om hem te starten, doet hij alsof er geen accu is. Hij start niet, de stroom valt uit en de kilometerteller maakt echt vreemde geluiden. Als iemand me kan helpen of iets kan vertellen om de fout te verhelpen, graag
. Alvast bedankt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34045 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Fiat Stilo 1.6 16v 103pk Dynamic
Hallo vriend, dit is een typische storing die te wijten is aan een te lage spanning in de accu. Meet het met een multimeter. Er moet minstens 12,25 volt op staan. Zo niet, laad hem dan op of vervang hem als hij niet reageert. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden - 13 jaar en 3 maanden geleden #34046 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Fiat Stilo 1.6 16v 103pk Dynamic
Bedankt voor je hulp, Jal. Ik controleer morgen de batterij en laat het je weten. Ik denk dat dat het is, want ik denk niet dat het de besturingseenheid is, dat zou veel erger zijn. Groeten.
Laatst bewerkt: 13 jaar 3 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34060 door handmatig-mechanisch
Hoi Jal, ik heb hem een flesje gegeven om hem te starten en hij startte, maar nu krijg ik een motorstoringsmelding samen met het oranje waarschuwingslampje. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Wat adviseer je? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34083 door handmatig-mechanisch
Nou, ik raad je aan om hem te laten scannen om een idee te krijgen van het defect dat het waarschuwingslampje aangeeft. Met vriendelijke groet. :)