Hallo: Wat betreft de beweging van het astandwiel, deze heeft geen wig. Als u de middelste schroef losdraait, moet deze draaien zonder de as te bewegen. De tractie die de wig eerder deed, gebeurt door simpelweg de bout of schroef aan te draaien. De test van het twee keer draaien van de motor na het plaatsen van de band is nu niet op alle motoren van toepassing. Om even terug te komen op de procedure wanneer u de vaste bomen al hebt geplaatst met de liniaal aan de achterkant en zuiger # 1 op BDP staat, zouden de tandwielen op de bomen al los moeten zijn. Dat wil zeggen, als u ze had verwijderd (ik denk dat ik dat heb begrepen) met als doel dat de band tussen de bomen gespannen is. De schroef die Ford normaal gesproken op de motor plaatst om de krukas te blokkeren, bevindt zich dicht bij de krukaspositie aan de achterkant van de motor. Trouwens, als je de bomen draait zonder de zuigers halverwege de slag te zetten, loop je het risico dat de kleppen verbuigen, zodra de band erop zit en strak staat. En zelfs de vaste assen moeten de schroeven van de tandwielen aandraaien. Als ik me goed herinner, hebben de assen de zeshoekige vorm om een sleutel te gebruiken en zo vast te draaien, anders kun je hem breken. Als je nog vragen hebt, laat het me weten.