Zoek MDM

Bulletin

Zuigers 1 en 3 werken niet, 3.2 Isuzu Rodeo95 motor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #37311 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Zuigers 1 en 3 werken niet, 3.2 Isuzu Rodeo95 motor
Je hebt een gebroken ventielkettingtandwiel. Open het kleppendeksel en kijk naar het tandwiel (waar een van de kettingen doorheen loopt). Er zit een plastic kapje boven het tandwiel dat kapot is en je moet dat tandwiel vervangen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 11 maanden geleden #37318 door handmatig-mechanisch
Reactie van de monteurs op het probleem dat zuiger 1 en 3 niet werken bij de 3.2 Isuzu Rodeo95-motor.
HALLO ALS IK EEN VOERTUIG IN DEZE STAAT KRIJG, DAN CONTROLEER IK EERST DE BASISGEGEVENS: 1. ONTSTEKINGSSYSTEEM: STAAT ER STROOM VIA DE HOGEDRUKKABEL NAAR ELKE CILINDER IN KWESTIE? 2. BRANDSTOFSYSTEEM: STAAT ER BRANDSTOFDRUK IN DE RAIL? 3. MOTORREGELSYSTEEM OF AANDRIJFLIJN: STAAT ER EEN PULS IN DE GENOEMDE INJECTOREN OF ZIJN HET DE INJECTOREN DIE NIET WERKEN? 4. TOT SLOT ZOU IK HET MECHANISCHE SYSTEEM VAN DE MOTOR CONTROLEREN: MET EEN COMPRESSIETESTER ZOU IK DE COMPRESSIE METEN IN ELK VAN DE BETROKKEN CILINDERS... EN ALS ER EEN PROBLEEM IS, WELK TYPE INTERVENTIE HEEFT U AAN UW MOTOR ONDERNOMEN OF IS HET EEN SPONTAAN PROBLEEM? VERTEL ME... VEEL SUCCES

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 4 weken geleden #42535 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp: Derby 2001 versnelt
Kunt u mij helpen? Ik heb een Derby en hij accelereert. Ik heb de IAC al aangepast, maar soms blijft hij accelereren tijdens het rijden. Ik heb de scanner erin gezet, maar hij laat me er niet in. Kunt u mij helpen?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 week geleden #42753 door handmatig-mechanisch
Reactie van de monteurs op het probleem dat zuiger 1 en 3 niet werken bij de 3.2 Isuzu Rodeo95-motor.
Als u alle aanbevolen tests hebt uitgevoerd en de storing blijft bestaan, vervang dan de hydraulische klepstoters. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 week geleden #42817 door handmatig-mechanisch
zuurstofsensor controleren