Zoek MDM

Bulletin

Hyundai Elantra 2000/ Benzinetankprobleem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 maanden geleden #3385 door handmatig-mechanisch
Hyundai Elantra 2000/ Brandstoftankprobleem Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb nu ongeveer een maand problemen met mijn Hyundai Elantra uit 2000. Het duurt lang om de tank te vullen. Ik begin te vullen en de benzine komt eruit alsof het een volle tank is. Ik moet gemiddeld 5 minuten wachten tot het gaspedaal terugloopt of de brandstoftoevoer wordt aangepast om door te rijden, en als ik het gaspedaal indruk om door te rijden, stikt hij en komt er benzine uit. Ik merk geen lekkage, geen benzinelucht, geen schok of snelheidsverlies. Ik ben bang dat er een moment komt waarop ik de tank niet meer kan vullen. Wat zou het kunnen zijn?:(

Bedankt voor je hulp.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 maanden geleden #3404 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2000 Hyundai Elantra/ Brandstoftankprobleem
Controleer de vulbuis van de tank. Er zit een overdrukventiel in, mogelijk is dit verstopt of zit er iets in waardoor de benzine niet goed stroomt. Controleer dit wanneer het niveau laag is, zodat u niet te veel benzine verliest bij het demonteren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 maanden geleden #3414 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2000 Hyundai Elantra/ Brandstoftankprobleem
Hartelijk dank voor de hulp. Ik heb hem woensdagochtend naar de winkel gebracht en de container en een van de afvoerpompen zijn beschadigd. Bedankt voor alles en veel succes.

Danessairis ;)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 maanden geleden #3415 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank voor de hulp. Ik heb hem woensdagochtend naar de winkel gebracht en de container en een van de afvoerpompen zijn beschadigd. Bedankt voor alles en veel succes.

Danessairis ;)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 maanden geleden #3430 door handmatig-mechanisch
Vraag om de oude reserveonderdelen, want dat busje lijkt mij een beetje vreemd. Vraag er voor uw eigen veiligheid naar, zodat u zeker weet wat er is veranderd.