Zoek MDM

Bulletin

common rail injector

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #33800 door handmatig-mechanisch
common rail injector Gepubliceerd door manual-mecanica
Een algemene vraag:
ik heb een common-rail injector (Terracan) gedemonteerd. Het mechanische deel van de tip was in meerdere onderdelen verdeeld, maar toen ik hem weer in elkaar zette, werkte de injector niet. Weet iemand of het altijd nodig is om dit soort injectoren na montage te kalibreren met een tester, aangezien hij het niet meer deed? Daarna moet ik hem naar een testbank brengen om te kijken wat er nu gebeurt. Maar kijkend naar de binnenkant, zien de mechanische onderdelen er niet ingewikkeld uit, als je de volgorde niet kwijtraakt.
Ik zou graag willen weten of er een procedure is zonder ze op een testbank te hoeven testen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #33996 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: common rail injector
Waarschijnlijk heb je iets verkeerd in elkaar gezet. Om zeker te weten dat het goed werkt, moet je het natuurlijk testen. Deze injectoren hebben last van retourproblemen, maar de naald blijft ook aan de punt plakken vanwege vuile brandstof. Als je deze reparaties zorgvuldig uitvoert, kun je ze repareren. Het probleem is dat er veel kleine onderdelen in zitten of dat je er een paar kwijtraakt omdat ze zo klein zijn. Wees ook voorzichtig met het demonteren, zodat je er niet alsnog iets op een andere manier in zet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.