Zoek MDM

Bulletin

HOE JE EEN SIGARETTENAANSTEKER IN EEN AUTO INSTALLEERT

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 maanden geleden #3378 door handmatig-mechanisch
HOE JE EEN SIGARETTENAANSTEKER IN EEN AUTO INSTALLEERT Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik zeg niets, ik ben geen monteur, maar ik ben wel een handige klusser. Ik weet dat het makkelijk zou moeten zijn. Ik heb een Ford Fiesta uit 1994 gekocht om te kunnen werken en ik moet er een sigarettenaansteker op aansluiten. Ja, niet lachen, die heeft hij niet! En ik moet een sigarettenaansteker installeren om de GPS aan te sluiten, zodat ik naar mijn werk kan! Is er een link of kan iemand me instructies geven? Ik kom er wel uit, bedankt!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 maanden geleden #3380 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: HOE INSTALLEER IK EEN SIGARETTENAANSTEKER IN EEN AUTO
Zoek de zekeringkast, die zich meestal onder het stuur bevindt. Kies een zekering die alleen staat (meestal staat er een afbeelding op het deksel van de sigarettenaansteker in de vorm van een brandende sigaar) en die stroom krijgt van de contactsleutel (u kunt dit controleren met een testlampje van 3 ampère, verkrijgbaar bij auto-onderdelenwinkels, of een reservelampje van 5 watt).
U moet een kabel van deze zekering naar de sigarettenaansteker aansluiten en de behuizing van de sigarettenaansteker met aarde verbinden.
Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.