Zoek MDM

Bulletin

Honda Accord uit 1993

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33674 door handmatig-mechanisch
1993 Honda Accord Geplaatst door manual-mecanica
Goedemiddag! Ik heb een Honda Accord uit 1993 met een 2,2-liter brandstofinjectiemotor. Soms, als ik hem probeer te starten, wordt het dashboard zwart en bevriest het, en gaan alle dashboardlampjes uit. Ik haal de sleutel eruit en draai hem weer aan, en dan werkt het weer. Wat veroorzaakt dit probleem? Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33679 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 1993 Honda Accord
Hallo Franpu, vanwege het modeljaar van de auto is het mogelijk dat de contactpunten in het schakelbord al versleten zijn. Ik zou proberen de cilinder te verwijderen en de staat van de contactpunten te controleren. Gebruik contactreiniger en vervolgens een beetje olie. Ik weet niet zeker of dit model een relais gebruikt om het dashboard te activeren. Controleer het interne schakelbord (in de auto) om te zien of er "accessoires" op staan. Probeer het te verwijderen en aan te zetten om te zien of het de juiste is (zo niet, dan zou het moeten aangaan). Er zijn andere voertuigen die de stroom rechtstreeks van het dashboard halen via het schakelbord (uiteraard via een zekering). Laat ons weten hoe het is gegaan. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.