Zoek MDM

Bulletin

Honda Accord uit 1993

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33674 door handmatig-mechanisch
Honda Accord uit 1993. Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemiddag! Ik heb een Honda Accord uit 1993 met een 2.2L brandstofinjectiemotor. Soms, als ik hem probeer te starten, wordt het dashboard zwart en slaat de motor volledig af; alle dashboardlampjes gaan uit. Als ik de sleutel eruit haal en het opnieuw probeer, start hij wel. Wat zou de oorzaak van dit probleem kunnen zijn? Alvast bedankt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #33679 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Re: Honda Accord 1993
Hallo Franpu, gezien de leeftijd van de auto is het mogelijk dat de contacten van het contactslot versleten zijn. Ik zou proberen het contactslot te verwijderen en de contacten te controleren. Gebruik contactspray en daarna een beetje olie. Ik weet niet zeker of dit model een relais gebruikt om het instrumentenpaneel te activeren. Controleer de zekeringkast in de auto om te zien of er een zekering met het label "accessoires" is. Probeer deze te verwijderen en het contact aan te zetten om te zien of het het juiste relais is (als het niet inschakelt). Sommige auto's krijgen stroom rechtstreeks van het contactslot (uiteraard via een zekering). Laat ons weten hoe het gaat. Groeten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.